Ouders van jeugdigen met de diagnose ADHD hebben baat bij een zo vroeg mogelijke ondersteuning bij de opvoeding en ontwikkeling van hun kind. Deze JGZ-richtlijn richt zich op signalering, begeleiding en toeleiding naar diagnostiek.
1 Inleiding
JGZ-richtlijn ADHD
Let op: deze richtlijn is momenteel in herziening.
Dit betekent niet dat de inhoud van deze richtlijn incorrect is. Tot de herziening blijft de richtlijn leidend voor de praktijk. Wel bestaat er een kans dat een deel van de informatie verouderd is.
Heb je feedback over deze JGZ-richtlijn? Vul dan het feedback formulier in op de introductie pagina van de richtlijn.
Richtlijn inhoudsopgave
1 Inleiding Ga naar pagina over 1 Inleiding
2 Definitie en achtergrond informatie Ga naar pagina over 2 Definitie en achtergrond informatie
3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen Ga naar pagina over 3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen
4 Begeleiden en behandelen Ga naar pagina over 4 Begeleiden en behandelen
5 Samenwerking Ga naar pagina over 5 Samenwerking
6 Totstandkoming Ga naar pagina over 6 Totstandkoming
7 Verantwoording Ga naar pagina over 7 Verantwoording
1 Inleiding Ga naar pagina over 1 Inleiding
2 Definitie en achtergrond informatie Ga naar pagina over 2 Definitie en achtergrond informatie
3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen Ga naar pagina over 3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen
4 Begeleiden en behandelen Ga naar pagina over 4 Begeleiden en behandelen
5 Samenwerking Ga naar pagina over 5 Samenwerking
6 Totstandkoming Ga naar pagina over 6 Totstandkoming
7 Verantwoording Ga naar pagina over 7 Verantwoording