- Onderzoek naar dieet, vitamine D en B omdat vanuit ouders deze vraag vaak komt en de Lydie Pelsser poli’s die overal ontstaan.
- Onderzoek naar psychometrische kwaliteit van de BITSEA, ASQ:SE, TRF
- Onderzoek naar effectiviteit van neurofeedback
- Onderzoek naar de effectiviteit van diagnostiek van ADHD door de JGZ
- Onderzoek naar de effectiviteit van nacontrole incl. medicatiecontrole door
de JGZ
7.3 Inventarisatie van kennislacunes; onderwerpen voor toekomstig onderzoek
JGZ-richtlijn ADHD
Let op: deze richtlijn is momenteel in herziening.
Dit betekent niet dat de inhoud van deze richtlijn incorrect is. Tot de herziening blijft de richtlijn leidend voor de praktijk. Wel bestaat er een kans dat een deel van de informatie verouderd is.
Heb je feedback over deze JGZ-richtlijn? Vul dan het feedback formulier in op de introductie pagina van de richtlijn.
Richtlijn inhoudsopgave
1 Inleiding Ga naar pagina over 1 Inleiding
2 Definitie en achtergrond informatie Ga naar pagina over 2 Definitie en achtergrond informatie
3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen Ga naar pagina over 3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen
4 Begeleiden en behandelen Ga naar pagina over 4 Begeleiden en behandelen
5 Samenwerking Ga naar pagina over 5 Samenwerking
6 Totstandkoming Ga naar pagina over 6 Totstandkoming
7 Verantwoording Ga naar pagina over 7 Verantwoording
1 Inleiding Ga naar pagina over 1 Inleiding
2 Definitie en achtergrond informatie Ga naar pagina over 2 Definitie en achtergrond informatie
3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen Ga naar pagina over 3 Signaleren, diagnosticeren en verwijzen
4 Begeleiden en behandelen Ga naar pagina over 4 Begeleiden en behandelen
5 Samenwerking Ga naar pagina over 5 Samenwerking
6 Totstandkoming Ga naar pagina over 6 Totstandkoming
7 Verantwoording Ga naar pagina over 7 Verantwoording